Khamis, 25 September 2014

40 hari tak cukup

Assalamualaikum dan salam sejahtera

nampak tak 40 hari tak cukup untuk pantang.. tue yang mak hunny habaq tau.. bagi mak hunny pantang makan kena jaga selama 100 hari.. hamek kau! terasa mak nak kena kan anak dia yang sorang ni..

mana tak sakit hati mak hunny.. dalam tempoh berpantang hunny tak jaga langsung.. dah kemas rumah.. jarang bekung, bertungku dan kekadang je sentuh air akar.. hahaha.. tue bila bab makan mak hunny jadi tegas sebab yang lain hunny tak buat..

memula tu rajin la juga nak jaga.. tapi bila sampai little hunny ngan hunny sendiri asyik kuar masuk hospital.. setiap hari p klinik.. hunny takde masa nak buat tue semua.. fikiran pula asyik dok risau pasal little hunny.. jadi nak taknak hunny terpaksa tahan diri dalam bab makan.. huhuhu rasa nak nangis kat bucu katil.. tue jela hunny mampu lakukan sekarang..


2 ulasan:

Ayu azmir berkata...

Ape pun sy doakan yang terbaik.... seronoknya dapat bau baby

hunny berkata...

terima kasih ^_^.. aminnn..